Principale Produttore è Fornitore di Tubi In Cina |

Metudu di classificazione di pipa d'acciaio

I tubi d'acciaio senza saldatura sò divisi in dui tipi: tubi d'acciaio senza saldatura laminati à caldu (estrusi) è tubi d'acciaio senza saldatura trafilati à freddo (laminati) per via di i so diversi prucessi di fabricazione.

Panoramica di u prucessu: laminazione à caldu (pipa d'acciaio senza saldatura estrusa): billetta di tubu tondu → riscaldamentu → piercing → rotulamentu in croce à trè rotuli, rotulamentu cuntinuu o estrusione → rimozione di tubu → dimensionamento (o riduzzione) → rinfrescante → tubu di billetta.

A causa di i so diversi usi, i tubi d'acciaio senza saldatura sò spartuti in e seguenti variità: GB / T8162 (tubi d'acciaio senza saldatura per scopi strutturali), azzaru di carbonu n ° 20 è n ° 45;alliage steel Q345, 20Cr, 40Cr, 20CrMo, 30-35CrMo, 42CrMo, etc.

GB / T8163 (tubi d'acciaio senza saldatura per u trasportu di fluidi). Hè principarmenti utilizatu per u trasportu di pipelines di fluidu nantu à l'ingegneria è l'equipaggiu grande. I materiali rapprisentanti (quali) sò 20, Q345, etc.

GB3087 (tubi d'acciaio senza saldatura per e caldaie di pressione bassa è media). Hè principalmente utilizatu per i pipelines per trasmette fluidi di pressione bassa è media in caldaie industriali è caldaie domestiche. Materiali rapprisentanti sò l'acciaio N ° 10 è N ° 20.

GB5310 (tubi d'acciaio senza saldatura per caldaie d'alta pressione).Hè principarmenti utilizatu per l'intestazioni di fluidi di trasportu d'alta temperatura è di pressione alta è pipeline nantu à caldaie in centrali è centrali nucleari.Materiali rapprisentanti sò 20G, 12Cr1MoVG, 15CrMoG, etc.

GB5312 (acciaio di carbonu è tubi d'acciaio senza saldatura d'acciaio di carbonu-manganese per i navi). Hè principalmente utilizatu per i tubi di pressione di Classe I è II per caldaie di nave è surriscaldatori.

GB1479 (tubi d'acciaio senza saldatura per l'equipaggiu di fertilizzanti d'alta pressione). Hè principarmenti utilizatu per u trasportu di tubi di fluidi à alta temperatura è alta pressione nantu à l'equipaggiu di fertilizzanti chimichi. I materiali rapprisentanu sò 20, 16Mn, 12CrMo, 12Cr2Mo, etc.

GB9948 (tubi d'acciaio senza saldatura per u cracking di u petroliu). Principalmente utilizatu in caldaie, scambiatori di calore è pipelines per trasmette fluidi in smelters di petroliu. I so materiali rapprisentanti sò 20, 12CrMo, 1Cr5Mo, 1Cr19Ni11Nb è cusì.

astm-a-252-pipe-pipa d'acciaio
tubi d'acciaio senza saldatura à caldu
SMLS-43

GB3093 (pipa d'acciaio senza saldatura d'alta pressione per u mutore di diesel). Hè principarmenti utilizatu per i tubi di carburante d'alta pressione di i sistemi di iniezione di u mutore di diesel. A pipa d'acciaio hè in generale una pipa trafilata à friddu, è u so materiale rappresentativu hè 20A.

GB / T3639 (tubi d'acciaio senza saldatura di precisione trafilati o laminati à friddu). Principalmente utilizatu per e strutture meccaniche è l'equipaggiu di stampa di carbone, i tubi d'acciaio chì necessitanu una precisione dimensionale alta è una bona finitura di a superficia.

GB/T3094 (pipa d'acciaio senza saldatura trafilata à freddo) hè principalmente utilizata per fà diverse parti strutturali è parti, è u so materiale hè acciau strutturale di carbonu d'alta qualità è azzaru strutturale di bassa lega.

GB / T8713 (Tubi d'acciaio senza saldatura di diametru internu di precisione per cilindri idraulichi è pneumatici). Hè principalmente utilizatu per fà tubi d'acciaio senza saldatura trafilati o laminati à friddu cù diametri interni precisi per cilindri idraulichi è pneumatici. I so materiali rapprisentanti sò 20, 45. azzaru è cusì.

GB13296 (tubi senza saldatura in acciaio inox per caldaie è scambiatori di calore). Hè principalmente utilizatu in caldaie, surriscaldatori, scambiatori di calore, condensatori, tubi catalitici, ecc.

GB/T14975 (pipa d'acciaio inossidabile senza saldatura per l'usu strutturale). Hè principarmenti utilizatu per a struttura generale (alberghi, decoru di ristorante) è a struttura meccanica di l'impresa chimica resistente à l'aria, a corrosione àcida è a pipa d'acciaio cù una certa forza. I so materiali rapprisentanti sò 0 -3Cr13, 0Cr18Ni9, 1Cr18Ni9Ti, 0Cr18Ni12Mo2Ti, etc.

GB/T14976 (pipa d'acciaio inossidabile senza saldatura per u trasportu di fluidu). Hè principarmenti utilizatu per i pipelines chì trasportanu media corrosivi. I materiali rapprisentanti sò 0Cr13, 0Cr18Ni9, 1Cr18Ni9Ti, 0Cr17Ni12Mo2, 0Cr18Ni12Mo2Ti, etc.

YB/T5035 (tubi d'acciaio senza saldatura per casings di l'asse di l'automobile). Hè principalmente utilizatu per fà tubi d'acciaio strutturale d'acciaio strutturale di carboniu di alta qualità è lega d'acciaio strutturale laminati à caldu per carcasse di mezz'asse di l'automobile è tubi d'asse per carcassa di assi di trasmissione. I so materiali rapprisentanti sò 45, 45Mn2, 40Cr, 20CrNi3A è cusì.

 

API SPEC5CT (Casing and Tubing Specification) hè compilatu è publicatu da l'American Petroleum Institute (American Petreleum Institute, chjamatu "API") è hè comunmente utilizatu in u mondu sanu.

À mezu à elli, casing: u pipa si stende da a superficia di a terra in u pozzu cum'è u forru di u muru pozzu, è i pipi sò culligati da collars.The principali materiali sò azzaru qualifiche cum'è J55, N80, è P110, è azzaru qualifiche. cum'è C90 è T95 chì sò resistenti à a corrosione di sulfuru di l'idrogenu.

Pipa d'oliu: una pipa chì hè inserita in u casing da a superficia di a terra à a strata d'oliu, è i tubi sò cunnessi da accoppiamenti o integralmente. I materiali principali sò J55, N80, P110, è qualità d'azzaru cum'è C90 è T95 chì sò resistente à a corrosione di sulfuru di l'idrogenu. API SPEC 5L (Line Pipe Specification), compilatu è publicatu da l'Istitutu Americanu di Petroleum, hè cumunimenti utilizatu in u mondu. Pipa di linea: hè di trasportu l'oliu, u gasu o l'acqua da u fustu à l'oliu. è l'industria di u gasu attraversu u tubu di linea.

I tubi di linea includenu tubi senza saldatura è saldati, è l'estremità di i tubi anu estremità piatte, estremità filettate è estremità socket;i metudi di cunnessione sò a fine di saldatura, a cunnessione di u collu, a cunnessione di u socket, etc. U materiale principale di a pipa hè B, X42, X56, X65, X70 è altre qualità d'acciaio.

pipa senza saldatura
tubu d'acciaio senza saldatura
pipa d'acciaio

I spazii usati per i tubi d'acciaio saldati sò piastre d'acciaio o strisce d'acciaio.A causa di i so diversi materiali è prucessi, i tubi saldati sò divisi in tubi saldati in furnace, saldatura elettrica (saldatura di resistenza) tubi è tubi saldati à l'arcu automaticu. flat, etc.) pipa saldata per diversi scopi, è hè divisu in e seguenti varietà:

GB / T3091 (pipa d'acciaio saldata galvanizzata per a trasmissione di fluidi à bassa pressione). Adupratu principalmente per trasmette acqua, gas, aria, oliu è riscaldamentu acqua calda o vapore è altri fluidi generali di pressione più bassa è altri scopi. U so materiale rappresentativu hè l'acciaio di qualità Q235A. .

GB / T3092 (pipa d'acciaio saldata galvanizzata per a trasmissione di fluidi à bassa pressione). Adupratu principalmente per trasmette acqua, gas, aria, oliu è riscaldamentu acqua calda o vapore è altri fluidi generali di pressione più bassa è altri scopi. U so materiale rappresentativu hè: qualità Q235A azzaru.

GB / T14291 (tubi d'acciaio saldati per u trasportu di fluidu di a miniera). Hè principalmente utilizatu per i tubi d'acciaio saldati à cucitura dritta per l'aria compressa di a miniera, u drenaje è u gasu di scaricamentu di l'arbulu. U so materiale rappresentativu hè l'acciaio Q235A è B.

GB / T14980 (Tubi d'acciaio saldati elettricu di grande diametru per a trasmissione di fluidi à bassa pressione). Adupratu principalmente per trasmette acqua, fognature, gas, aria, vapore di riscaldamentu è altri fluidi à bassa pressione è altri scopi. U so materiale rappresentativu hè di qualità Q235A. azzaru.

GB/T12770 (tubi d'acciaio saldati in acciaio inox per strutture meccaniche). Adupratu principalmente in machini, automobili, biciclette, mobili, decorazioni di hotel è ristorante è altre parti meccaniche è parti strutturali. , etc.

GB / T12771 (tubi d'acciaio saldati in acciaio inox per u trasportu fluidu). I materiali rapprisentanu sò 0Cr13, 0Cr19Ni9, 00Cr19Ni11, 00Cr17, 0Cr18Ni11Nb, 0017Cr17Ni14Mo2, etc.

en10219 pila di pipa
astm a252 saw pipe
s275j0h pipa

Tempu di Postu: Feb-14-2023