Principale Produttore è Fornitore di Tubi In Cina |

Saldatura à arcu sommersu - a tecnulugia di saldatura di tubi d'acciaio più pratica!

A saldatura à l'arcu sottumessu hè ideale per pipelines, vasi à pressione è tanki, fabricazione di ferrovie è applicazioni di custruzzione maiò, cù a forma più simplice di monofilamentu, struttura di filu doppiu, struttura di filu doppia tandem è struttura multi-filamentu.

A saldatura à l'arcu sottumessu pò benefiziu l'utilizatori in parechje applicazioni di saldatura.Da aumentà a produtividade, à migliurà l'ambiente di travagliu, à assicurà a qualità coherente è più.I fabricatori di trasfurmazioni di metalli chì cunsidereghjanu cambiamenti in u prucessu di saldatura à l'arcu sottumessu duveranu avè pensatu chì ponu ottene assai benefici da stu prucessu.

Pipeline saldatu LSAW

Cunniscenza basica di saldatura à arcu sottumessu

U prucessu di saldatura à l'arcu sottumessu hè un requisitu adattatu per l'applicazioni industriali pesanti cum'è i tubi, i vasi di pressione è i tanki, a custruzzione di locomotive, a custruzzione / scavazione pesante.Ideale per l'industrii chì necessitanu una alta produtividade, soprattuttu quandu si tratta di saldatura di materiali assai grossi, ci sò assai benefici per esse guadagnati da u prucessu di saldatura à l'arcu sottumessu.

U so altu tassu di depositu è ​​a velocità di caminata pò avè un impattu significativu in a produtividade di u travagliu, l'efficienza è i costi di produzzione, chì hè unu di i vantaghji chjave di u prucessu di saldatura à arcu sottumessu.

Altri benefici includenu: Eccellente cumpusizioni chimica è proprietà meccaniche di a saldatura, visibilità minima di l'arcu è bassi fumi di saldatura, cunfortu di l'ambiente di travagliu megliu, è bona forma di saldatura è linea di punta.

A saldatura à l'arcu sottumessu hè un mecanismu di alimentazione di filu chì usa un flussu granulare per separà l'arcu da l'aria, cum'è u nome suggerisce, l'arcu hè intarratu in u flussu, chì significa chì quandu i paràmetri sò stabiliti, l'arcu hè invisibile cù u flussu di u flussu. una strata di flussu.U filu di saldatura hè alimentatu continuamente da una torcia chì si move longu a saldatura.

U riscaldamentu di l'arcu melts una seccione di u filu, parte di u flussu è di u metale di basa, furmendu una piscina fusa, chì cundensa per furmà una saldatura coperta cù una strata di slag di saldatura.A gamma di spessore di u materiale di saldatura hè 1/16 "-3/4", pò esse saldatura di penetrazione di 100% per saldatura unica, se u spessore di u muru ùn hè micca limitatu, a saldatura multi-pass pò esse realizata, è a saldatura hè pretrattata in modu adattatu è selezziunata, è a cumminazione di flussu di filu di saldatura adattata hè sceltu.

Pipeline saldatu LSAW

LSAW

ERW-Steel-Pipe

ERW

SSAW-HSAW-Spirale-welded-steel-pipe

SSAW

Selezzione di flussu è filu di saldatura

A scelta di u flussu è u filu ghjustu per un particulare prucessu di saldatura à l'arcu sottumessu hè criticu per ottene u megliu risultati utilizendu u prucessu.Mentre i prucessi di saldatura à l'arcu sottumessi sò solu efficaci, a produtividade è l'efficienza ponu esse aumentate ancu in basa di u filu di saldatura è u flussu utilizatu.

U flussu ùn solu prutege a piscina di saldatura, ma ancu cuntribuisce à a migliurà di e proprietà meccaniche è a produtividade di a saldatura.A formulazione di i flussi hà un impattu enormu nantu à questi fattori, affettendu a capacità di trasportu attuale è a liberazione di scorie.
A capacità di trasportu attuale significa chì a più alta efficienza di deposizione pussibule è u prufilu di saldatura di alta qualità pò esse ottenuta.
A liberazione di slag da un flussu particulari affetta a selezzione di flussu perchè certi flussi sò più adattati per certi disinni di saldatura cà altri.

L'opzioni di selezzione di flussu per a saldatura à l'arcu sommersu includenu tipi di saldatura attivi è neutri.Una diferenza fundamentale hè chì u flussu attivu cambia a chimica di a saldatura, mentre chì u flussu neutru ùn hè micca.

I flussi attivi sò carattarizati da l'inclusione di siliciu è manganese.Questi elementi aiutanu à mantene a forza di tensione di a saldatura à un altu input di calore, aiutanu à mantene a saldatura liscia è liscia à alta velocità di viaghju è furnisce una bona liberazione di scorie.In generale, i flussi attivi ponu aiutà à riduce u risicu di una qualità di saldatura povera, è ancu a pulizia post-saldatura caru è rework.Tenite in mente, però, chì i flussi attivi sò generalmente più adattati per a saldatura à un passaghju o duppiu.

I flussi neutrali sò megliu per i saldati multipass grandi perchè aiutanu à evità a furmazione di saldature fragili è sensibili à i crack.

 

Ci sò parechji tippi di scelte di filu di saldatura in quantu à a saldatura à l'arcu sottumessu, ognunu cù vantaghji è svantaghji.Certi fili sò furmulati per a saldatura à ingressi di calore più altu, mentri àutri sò specificamente cuncepiti per avè alliati chì aiutanu u flussu per fà a pulizia di saldatura.

Nota chì e proprietà chimiche è l'interazzione di l'input di calore di u filu di saldatura affettanu e proprietà meccaniche di a saldatura.A produtividade pò ancu esse aumentata assai da a selezzione di metalli di riempimentu.

Per esempiu, aduprendu un filu di nucleu di metallu cù un prucessu di saldatura à l'arcu sottumessu pò aumentà l'efficienza di deposizione da 15% à 30% paragunatu à l'usu di filu solidu, mentre chì furnisce ancu un prufilu di penetrazione più largu è più superficiale.

A causa di a so alta velocità di viaghju, i fili di u core di metalli riducenu ancu l'input di calore per minimizzà u risicu di deformazione di saldatura è burnout.

Di tutti l'acciai, l'acciai inossidabili austenitici anu u puntu di rendimentu più bassu.Dunque, in quantu à e proprietà meccaniche, l'acciaio inossidabile austeniticu ùn hè micca u megliu materiale per a valvula, perchè per assicurà una certa forza, u diametru di a valvola aumenta.U puntu di rendimentu ùn pò esse aumentatu da u trattamentu termale, ma pò esse aumentatu da a furmazione di friddu.

Semu magazzini di tubi d'acciaio senza saldatura in carboniu è inossidabile, accolti ogni dumanda, offreremu in a prima volta!


Tempu di post: 30-Jan-2023